רוצים לשפר את הביצועים הספורטיביים שלכם?

הירשמו עכשיו בחינם ונסו תזונה מן הצומח!
באתגר תזכו לתמיכה אונליין ממדריכים, תזונאיות וספורטאים אחרים.
לאחר הרישום תקבלו: חוברת מתכונים, מידע לספורטאים וליווי ישירות למייל, ותוכלו לצפות בוובינרים עם ספורטאים ומומחים לתזונה.

רוצים לשפר את הביצועים הספורטיביים שלכם?

הירשמו עכשיו בחינם ונסו תזונה מן הצומח!
באתגר תזכו לתמיכה אונליין ממדריכים, תזונאיות וספורטאים אחרים.
לאחר הרישום תקבלו: חוברת מתכונים, מידע לספורטאים וליווי ישירות למייל, ותוכלו לצפות בוובינרים עם ספורטאים ומומחים לתזונה.

etgar22.2022.february.a 0e9b26cadf 2022-02-02
page 1
* ישמש לתקשורת ווצאפ עם רכזת האתגר. ניתן להסיר בכל עת.
* אתגר הנוער מתקיים בוואטסאפ
דף נוער
תכף מסיימים
ההרשמה לאתגר 22 לנוער היא לגילאי 12 ומעלה ומחייבת אישור הורים.
במידה ולא יוכנס טלפון של אחד ההורים לא תצורף/י לאתגר.
אתגר 22 פתוח לגילאי 12 ומעלה. אם גילך פחות מ-12 ואת/ה רוצה לעבור לטבעונות, כדאי שתגיע ליעוץ אישי אצל דיאטנית המתמחה בצמחונות וטבעונות, אפשר למצוא דיאטניות כאלו כאן: https://etgar22.co.il/dietitians
להמשיך לאתגר
תנאי השימוש

תנאי השימוש של אתגר 22

הצהרה: ידוע לי, שההשתתפות בקבוצה, לרבות הטיפים, ההסברים והתשובות שמתפרסמים בה, לא מחליפה יעוץ מקצועי (תזונתי, רפואי או אחר), ושהאחריות לאכול באופן מאוזן ובריא, הינה בלעדית על המשתתפ/ת.

עמותת אנימלס וצוות אתגר 22 לא יהיו אחראיים על כל בעיה בריאותית או אחרת, שעלולה לקרות עקב תזונה או התנהלות שלי במסגרת ההשתתפות באתגר.

כמו כן, ידוע לי שההסברים הרפואיים והתזונתיים באתגר, הם כלליים ולא יכולים לקחת בחשבון מאפיינים ודרישות בריאותיים של כל אחד מהמשתתפים.

האתגר לבדו לא יכול להוות מסגרת בלעדית לאנשים בעלי מחלות או דרישות בריאותיות/תזונתיות/נפשיות ייחודיות, כגון הפרעות אכילה, מחלות במערכת העיכול, ניתוח בריאטרי והריון. במקרים אילו, מומלץ לפעול בליווי אישי של איש מקצוע מתאים במקום או במקביל להשתתפות באתגר.

פרטיך האישיים, לרבות מספר הטלפון, ישמשו להכנסתך לרשימת התפוצה שלנו (לקבלת עידכונים במייל ובסמס). ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

עמותת אנימלס היא המפעילה של תכנית אתגר 22.

תזונת על מן הצומח לספורטאים
תזונת על מן הצומח לספורטאים

למה תזונה מהצומח?

תזונה מבוססת צומח, במיוחד כשמבוססת על מזונות צמחיים מלאים כמו קטניות, דגנים מלאים, ירקות, פירות, אגוזים וזרעים, מספקת שפע של ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים ופיטוכימיקלים (רכיבים צמחיים בעלי השפעה נוגדת חמצון ונוגדת דלקת). במקביל היא נטולת כולסטרול ודלה בשומן רווי.

ספורטאית קופצת

רזה יותר

מחקרים מצאו שמעבר לתזונה בריאה מהצומח עוזר לשמירה על משקל תקין ולירידה במשקל. תזונה מהצומח היא דלה בשומן רווי ונטולת כולסטרול.

ספורטאי מרים משקולות

מזין יותר

תזונה בריאה מהצומח מכילה חלבונים עם כל חומצות האמינו החיוניות, עשירה בנוגדי חמצון רבי עוצמה ותומכת בהתאוששות מהירה לאחר אימון ולבניית מסת שריר.

ספורטאי עושה ספורט

בריא יותר

לתזונה מבוססת צומח יתרונות בריאותיים כמו סיכון מופחת להשמנה, סכרת סוג 2, מחלות לב וכלי דם וסוגים מסוימים של סרטן.