פינת התזונאית

טיפים לתזונה בריאה מהתזונאית המהממת שלנו

הכירו את הפחמימות הטובות

דגנים מלאים, קטניות, פירות וירקות – כל אלו הם מקורות מצוינים לפחמימות טובות ומזינות, שישאירו אתכם שבעים לאורך זמן. כנסו למידע נוסף

תפריט טבעוני ללא גלוטן

גם מי שנמנע מגלוטן יכול להנות מתזונה טבעונית מאוזנת. ישנם דגנים מזינים רבים שיכולים ושלל מוצרים ללא גלוטן בסופר. לחצו לקבלת תפריט לדוגמה ומתכונים שווים!

שש עובדות על תזונה וסרטן

ארגון הבריאות העולמי קבע: בשר מעובד הוא מסרטן באופן וודאי. תזונה טבעונית מאוזנת מסייעת במניעת סרטן המעי הגס וסוגי סרטן נוספים. לחצו להמשך קריאה

טבעונות למניעת סוכרת

טבעונות מאוזנת יכולה לעזור במניעת סוכרת, וגם לשפר את רמות הסוכר למי שכבר סוכרתי. כיצד? אוכלים מזון מלא מהצומח ויורדים במשקל בקלות.

טבעונות – הגנה מצוינת מפני מחלות לב

תזונה טבעונית מאוזנת יכולה להגן על הלב וכלי הדם שלנו! טבעונות יכולה לעזור לנו להישאר בריאים עד גיל מבוגר ולהקטין את הצורך בתקופות שונות.

טבעונות וספורט – שילוב מנצח

מזון מלא מהצומח מצוין גם לספורטאים! חלבון רב ומינרלים, יחד עם נוגדי חימצון בשפע, נותנים לטבעונים יתרון בשמירה על השרירים ובהתאוששות אחרי אימון. קראו הכל כאן

מה עם סידן? עצמות חזקות בגוף בריא

כמה סידן אנחנו צריכים, מה ההמלצות של ארגוני הבריאות בעולם – ומה לגבי ויטמין די? כנסו ללינק כדי לגלות איך לשמור על עצמכם בריאים.

סויה – בריאות מרוכזת!

משרד הבריאות הישראלי קבע: צריכת סויה הינה בטוחה בכל שלבי החיים, כולל ינקות, ילדות ובגרות, בקרב נשים ובקרב גברים. היא אף עשויה לעזור במצבים בריאותיים שונים!

טבעונות לילדים בריאים

לפי האקדמיה לתזונה ולדיאטה, תזונה טבעונית מאוזנת מתאימה גם לתינוקות וילדים. הסוד לתזונה בריאה הוא אכילה של קטניות ומזונות עשירים בסידן ובשומן. לבריאות

טבעונות בהיריון

מזל טוב, את יכולה להיות טבעונית גם במהלך ההיריון וההנקה! כמו בכל היריון, גם בהיריון טבעוני יש כמה כללים וטיפים מועילים. בהצלחה!

אומגה 3 טבעית מהצומח

אגוזי מלך, פשתן וזרעי צ'יה הם מקורות בריאים ובטוחים לאומגה 3. אפשר לשלב אותם בסלט, שייקים ופודינג ולהנות מכל הערכים ומהטעם הנפלא. כנסו למידע נוסף

ברזל טבעוני בכל מקום

ניתן לקבל ברזל בתזונה צמחית בקלות מאכילת קטניות, דגנים מלאים, טחינה מלאה, אגוזים וזרעים. כאן תוכלו לגלות כמה טריקים מוצלחים לשיפור הספיגה, אז כדאי להיכנס!

תוסף ויטמין בי-12 – טבעי וקל

ידעתם שהמקור הטבעי ביותר לויטמין בי12 הוא בכלל חיידקים? כולנו מקבלים את התוסף בזכות החיידקים האלו. לחצו כאן לקריאה על בי-12

מאכלים עם חלבון

מחפשים מאכלים עם חלבון? קבלו 12 מאכלים עם חלבון בריאים וטעימים שאפשר להכין בקלות אחרי אימון. ספורטאים לא צריכים להתפשר על הבריאות שלהם!